Alle priser er oppgitt inkl. mva og eksl. frakt.

Nettbutikkens priser er de samme som i vår butikk i Strømsveien 344.

Selv om vi til enhver tid prøver å gi korrekt informasjon om alle våre produkter, må vi ta forbehold for prisendringer og at skrive- eller “trykkfeil” kan forekomme, som f. eks. kan innebære  at vi ikke har mulighet til å levere i henhold til informasjon/priser gitt i nettbutikken. Ved slike tilfeller vil du bli kontaktet.

Hvis det (på grunn av en feil) er forskjell på prisen i nettbutikken og den «fysiske» butikken vår, så er det prisen i butikken som gjelder!

MC OSLO AS er godkjent av Trygg E-handel. Det betyr at du kan kjenne deg trygg og sikker når du handler fra oss. Trygg E-handels formål er å beskytte deg som forbruker – kun stabile og seriøse nettbutikker kan bli godkjent til å benytte Trygg E-handel merket. Du kan lese mer om Trygg E-handel og dine rettigheter som forbruker på www.tryggehandel.no.

Vår info side på Tryggehandel.
Vårt sertifikat finner du på http://arkiv.tryggehandel.no/butikk/215

Tilbud

Eventuelle pristilbud gjelder «så langt lageret rekker» eller frem til angitt utløpsdato.

Minste bestilling

Av kostnadshensyn er vi nødt til å sette en minimumsordre til kr 250,- + ev porto/frakt.

Viktig å bemerke seg

Du må være myndig for å kunne bestille varer hos oss.
Når du oppretter konto hos oss bekrefter du at din alder ikke er under 18 år. Om du likevel oppgir en annen alder en det som er korrekt så er dette straffbart.
Om likevel mindreårige bestiller vare trer foreldreansvar inn i bildet. Ref lov om skadeerstatning 13 juni 1969 Nr. 26 §1-1 barns ansvar og §1-2 foreldreansvar.
Alle varer som blir bestilt i falskt navn vil bli anmeldt! Vi vil spore IP nummer og anmelde dette som bedrageri.
• LOV 1969-06-13 nr 26: Lov om skadeserstatning
• LOV 1902-05-22 nr 10: Almindelig borgerlig Straffelov (Straffeloven)

Angrerett

Hvis du angrer på et kjøp via vår nettbutikken, er det angrerettloven som gjelder. Vi ønsker at håndteringen skal være så enkel som mulig for begge parter. Ved angret kjøp har selger og kjøper noen forpliktelser som må følges innenfor angrerettlovens bestemmelser. Ved hvert kjøp/forsendelse til privatkunder sender vi et angrerettskjema.

Vi anbefaler at det tas godt vare på produktet og originalemballasjen hvis du ønsker å returnere varen trygt og sikkert tilbake til oss.

Under finner du noen viktige utdrag fra angrerettloven:

  • Angreretten betinger at kunde bærer kostnadene selv (jf. Angrerettloven § 8, punkt i). Dersom varene ikke kan returneres med normal post anbefaler vi posten.no for mer info og gjennomføring av retur av større pakker. Dersom forbrukeren uttrykkelig har valgt en annen type levering er dette en kostnad som bæres av kunde(jf. Angrerettloven § 24).
  • Angreretten betinger at melding er gitt selger innen 14 dager etter at leveransen er mottatt.(jf. Angrerettloven § 21). Forbrukeren skal uten unødig opphold, og senest 14 dager fra melding om angrerett er blitt gitt, sende varene tilbake.(jf. Ang Angreretten § 25)
  • Angreretten gir næringsdrivende rett til å belaste kunde om produktet er påført en verdireduksjon som følge av bruk utover det som er nødvendig for å fastslå varens art, egenskap og/eller funksjon. (jf. Ang Angreretten § 25).
  • Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp. Angreretten kan derfor ikke benyttes av firmaer eller andre som har handlet som ledd i næringsvirksomhet..(jf Angrerettloven § 1).

Reklamasjon

Vi behandler alle reklamasjoner i henhold til forbrukerkjøpsloven.

For best saksbehandling og raskere kundeservice, ønsker vi at alle saker meldes/avtales med oss (pr. telefon eller epost) før kunden kommer til butikken eller sender oss varen. Vi vil deretter forberede tiltak for hurtigst mulig retting av feilen/mangelen.
Kvittering/faktura for kjøpet skal alltid fremvises !
Det er viktig å sjekke om feilen kan skyldes forhold på kundens side. Feil/mangler skal rapporteres til oss snarest mulig. Om ikke feilen/mangelen rapporteres innen rimelig tid, mister kunden sin rett til å gjøre mangelen gjeldende.
Kunden kan ikke på eget initiativ, uten at dette er avtalt spesielt, iverksette tiltak for utbedring av feilen for så sende regning til oss. Om kunden prøver å reparere mangelen selv, kan garantien og reklamasjonen bortfalle i sin helhet.

Personvern

Vi behandler alle persondata i følge lov om Personopplysninger. Informasjonen som oppbevares om deg er blant annet navn, adresse og e-postadresse. Denne informasjonen er nødvendig både for å få levert varene til deg, samt i regnskapsøyemed.
Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig og/eller videresolgt til 3. part.
Ditt passord lagres og sendes ukryptert. Bruk derfor et passord du ikke benytter andre steder. Dette passordet kan du få tilsendt av oss på e-post om du skulle glemme det.
Eventuelle bankdetaljer sendes kryptert og direkte til nettserver hos Nets. Disse kan hverken sees eller lagres av oss.

Kryptering

Vårt nettsted benytter en sikker og kryptert tilkobling.

Vi anbefaler uansett at du alltid bør velge et passord som du ikke bruker andre steder.

Cookies

Vi bruker cookies for å gi deg bedre tjenester. En cookie er en tekstfil som lagres (i nettleseren) på brukers datamaskin eller mobiltelefon. Noen cookies inneholder informasjon som brukes til å forbedre nettsiden og øke funksjonaliteten for bruker, mens andre blir brukt til å forbedre ytelsen og brukeropplevelsen.

Helt nødvendige cookies brukes til å:

• Huske hva som er i handlevognen din
• Huske hvor langt du har kommet i en bestilling
• Identifisere forskjellige produkter fra hverandre

Funksjonelle cookies brukes til å:

• Sørge for at nettsidene ser konsistente ut

Cookies brukes også til å gi deg bedre tjenester, for eksempel gjennom å:

• Gjenkjenne enheten din, så du slipper å oppgi samme informasjon flere ganger
• Måle hvor mange som bruker tjenestene, slik at vi kan gjøre dem enklere og raskere
• Analysere data for å forstå hvordan du bruker nettsiden, slik at vi eventuelt kan forbedre den.

Ikke tillate cookies?

Hvis du ikke tillater oss å bruke cookies, vil visse funksjoner ikke virke som de skal.
For å reservere deg mot bruk av cookies, må du endre sikkerhetsinnstillingene (under Hjelp) i din nettleser.
Dersom du vil slette cookies som allerede er lagret på datamaskinen din, må du følge instruksjonene (under Hjelp) i din nettleseren.
Du kan lese mer om cookies og hvordan du bruker dem på www.aboutcookies.org eller ved å klikke på Hjelp i nettleseren din.